Verse
Gemuk luar
Gemuk dalam
Gemuk dengar sini
Kalau saya gemuk
Awak mesti gemuk sekali
Kalau kita gemuk
Semua orang berjangkit
Bila semua orang gemuk
Dunia banyak penyakit

Chorus
Gemuk
Tak perlu kata apa-apa
Gemuk
Tak perlu kata apa-apa
Gemuk
Tak perlu kata apa-apa
Gemuk
tak perlu kata apa-apa


Akhirnya melantak tiga pinggan pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang gemuk
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua gemuk
Kalau habis lemak aku makan dengan nangka
Satu dua tiga anugerah gemuk diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Menangis tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku maria ozawa


Oh maria ozawa orang segemuk nama
Gemuk luar gemuk dalam gemuk macam mama
Selera macam grandmanya buncitnya macam papa
Kalau dah makan nampak perut sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga obesiti
Kalau buah hati makan boleh cuba ayat ini


Ay gemuk luar gemuk dalam gemuk dengar sini
Kalau gemuk senyum gemuk mesti gemuk lagi
Makan banyak nak tengok ada tak tahi gigi
Kalau tak ada pun aku masih mahu terajang


Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu perut yang orang xleh nak lawan


Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berlawan
Duduk dulu biar ku belanja piza sebidang
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi gemuk kacuk afrika pakistan
Apa rasa jadi buncit suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi kutuk-kutukan


Tu boleh pun bertumbuk gemuknye perut
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai maki
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini


Ay gemuk luar gemuk dalam gemuk dengar sini
Kalau gemuk senyum gemuk mesti gemuk lagi
Makan banyak nak tengok ada tak tahi gigi
Kalau tak ada pun aku masih mahu terajang


sekian..

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati