sbnarnye xdek bnde pun nak ckp.. cume nk btaw bhawa class2 sem ni agak membosankan, subjek membaca amat banyak.. lect sume pmpuan yg sudah berkahwin wlaupun mereka2 ini agak sporting n gile2 sket, ad yg gile banyak, diharap tiada lect yg mengajar aku membca blog nih.. haha.. kantoi bley naik court woo, aku rase r.. da r tiap2 sem naik court, da bpe ribu duit denda yg aku kene byar kt uitm tu, kuat betul cilok duit student.. huhu.. dgn keadaan fizikal jaga aka guard yg bermuke masam sentiasa tnpa menunjukkan sebarang belas kasihan terhadap kanak2 yg bertungkus lumus belajar di u tersebut.. huhu.. kutuk sket..

ha, ni ad cite psal seorang jaga yg cakap x srupe bikin....
mse aku part bpe tah, aku g la unit keselamatan dimana jaga2 akan berkumpul utk punch card sebelum menjalankan tugas masing2, terdengar la plak ad sorang jaga tu kene marah ngan ketua jaga, dlm ati aku ckp, padan muke, wlaupun aku masih x berdendam terhadap sebrang jaga lg mse tu.. huhu.. lepas die marah, die kuar la bilik ketua jaga tersebut, aku ngan mmber aku ad lg lepak kt luar tgh tggu turn bt stiker moto kot mase tu, punye nk cover, die ckp tanpa ditanye
" kite ni klw bt salah, ppehal mintak maaf dlu, bg ati org yg nk marah kite tu sejuk sket"
aku pun ok kan jela, nk ambik ati die yg baru pas kene mrah tmbah ngan malu sbb kitorang dgr die kene marah.. haha.. sakai lu..

beberapa minggu kemudian, aku yg berambut panjang g la ke kelas, terjumpa lak ngan jaga yg kene marah ni, die panggil n tanye sbb pe rmbut aku panjang.. bodoh punye jaga, mestila sbb x potong, rambut ni kan makin lme makin pnjang klw x potong, tp aku x ckp la cmtu, jwb lupe nk potong je, aku mintak la maaf, tp die ttap marah, mmm, mikir gak aku, jaga ni ad kene tengking deras2 atas muke jap lg, die nak saman aku, time tu aku melepaskan ap yg tersirat kt ati, tengking deras2.. haha.. pdn muke ko.. tu la cite die..
erk, endingnye, aku tetap kene saman.. haha..

credit to en jaga MUSTAR koya polis.. haha..

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati